BIKBOK by Whitney Port

Gissa ifall jag blev glad när jag såg att Whitney Port skulle gästdesigna för BIKBOK! Såg det alldeles nyss på BIKBOK's hemsida, det kanske har stått länge, men jag såg det iallfall nu!
Jag kommer stå läääängst fram i kön på BIKBOK när kollektionen kommer ut i affärerna!
För er som inte vet är Whitney Port en av rollerna i "The City" på Mtv, och har ett eget klädmärke "Whitney Eve".
Och nu ska hon gästdesigna för BIKBOK!!
Gud vad jag längtar!
Nä, nu ska jag börja röra mig mot moster, puss!
Whitney Eve spring collection  2011

Kommentarer
Postat av: isabelle

söt blogg! titta hjärna in på mig :)

2011-03-12 @ 22:56:45
URL: http://iisabelledahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0