110207

Hej hej! Förlåt för en jättedålig uppdatering men jag har verkligen inte orkat blogga, sorry!
Men iallafall i lördags åkte jag in till stan med Alexpalex, vi gjorde ingenting, vi åt på syrrans resturang och satt och prata om allt.
Sen åkte vi hem, sov sedan hos henne.
På Söndan, var jag hemma hos Alexandra hela dagen och vi gjorde ingenting, kollade bara på O.C. och tog det lungt.
Sedan blev vi hungriga och åkte till Centrum och handla Subway och åkte hem igen och kolla på O.C.
Så man kan väl säga att det var en "myshelg" hehe.
Hoppas ni hade en bra helg!
Imorgon ska jag förbi mamma efter skolan, ska färga håret lite mer brunare, eftersom nu har jag lite röd-orange i mitt hår.
Puss
Hutsuff huh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0