I'm a sick man

Hello, ligger nu i sängen (platsen där jag spenderat som mest tid på) och försöker sova, men icke sa nicke, det går inte, jag är sjuk som jag vet inte vad, kan knappt prata utan att jag börjar nysa haha, är helt genomförkyld! :(
hur som helst så var jag hemma från skolan idag, och antagligen imorgon också.
Men idag har jag barat legat i sängen och sovit, har haft vääärldens huvudvärk, och tror ni att ipren hjälper?
Men imorgon ska jag rycka upp mej lite, iallafall försöka, ska få lite skolarbeten gjorda hade jag tänkt.
Mamma var så gullig och hade köpt iskalla cola zero och hyrt en film till mej när hon kom hem!
Fast filmen sög haha, den hette "New york, I love you", en av världens mest ointressanta film.
Men men, ska försöka sova nu, så skriver jag kanske något imorgon, om jag inte dör i somnen såklart!
Kanske dör jag för att jag är så täppt i näsan så jag inte kan andas, who knows?
Lot's of love...

Kommentarer
Postat av: evin

fin blogg :D!

2011-01-28 @ 11:50:25
URL: http://evinws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0