NO SUBJEKT

hejhej :)
Har så sjukt ont i min kropp efter träningen idag, var på gymmet i morse med Pappa han kööörde stenhårt, det var allt från, rygg, axlar, vader och slutade med kondition, gjorde bort drygt 3 kalorier haha ja jag vet dåligt, men ändå gick bara i ungefär 10-15 minuter (på rullbandet alltså).
Inte så jätteintressant, aja skitsamma..efter det så åkte jag hem och duscha, senare på kvällen åkte jag hem till min syster (Anna) var där ett tag och åt middag, drack en otroligt god latte också!! Lekte lite med deras ipad, haha så sjukt roligt, är lite tecno freak, tycker allt sånt där är skit kul!
Nu ska jag hoppa i sängen eller nåt? Vet inte, nej men jag tror jag sätter på nån bra rulle, eller vad säger ni?
Sov gott, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0