rush hour 3

Hej :) Förlåt att jag inte har bloggar på ett tag men har inte orkat hehe.. Vill ju inte sitta framför datan hela dagarna ju :P Vad har hänt sen sist? Hmmm..? Jag har skaffat en iphone 4, bytt rum och ja inte så mycket mer som ni skulle vara intresserade av haha :D Hur som helst så sitter jag nere i vardagsrummet och kollar på rush hour 3 som även rubriken lyder. Jag har verkligen inget intressant att skriva om alltså, men jag försöker :D Just nu så är det nyheterna, och det har hänt någonting i Tunisien, " jag är heligt förbannad!.." alltså va? Jag är heligt förbannad, är det ens ett utal haha? Eller så är det bara jag som är lite efterbliven Haha. Jaja, nu ska ja inte skriva om onödiga saker, ha en trevlig kväll nu ska jag fortsätta kolla på vädret wooho! Haha puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0